معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ

ساخت وبلاگ
چاپ کارت دانشجویی در دانشگاه ها و کالج ها: برای سال تحصیلی جدید آماده شوید!
 
 
شروع سال تحصیلی جدید یک دوره کلیدی برای هر کالج یا دانشگاه است. هر سال کانون توجه همگان است و سهم خود را از تنش و استرس برای کارکنان مسئول آماده سازی آن به ارمغان می آورد. تعداد زیادی کار وجود دارد که باید در مدت زمان بسیار کوتاهی تکمیل شوند و درخواست ها پردازش شوند. در این مدت، هدف بهینه سازی تجربه برای دانشجویان و اساتید و حفظ وجهه برند موسسه است.
 
یکی از این وظایف متعدد، ایجاد کارت های شناسایی دانشجویی فردی و شخصی است که مستلزم بسیج منابع بسیاری است. این می تواند به سرعت ثابت شود که یک تعهد پیچیده است. راه حل ما قبلاً توسط بسیاری از دانشگاه ها و کالج ها پذیرفته شده است - مزایای آن در زیر ذکر شده است.
 

چگونه می توان چاپ و صدور کارت دانشجویی را در شروع سال تحصیلی بهینه کرد؟

صدور کارت شناسایی دانشجویی زمان بر است و هر سال یک چالش واقعی است. این شامل صدور کارت شخصی برای هر دانش آموز در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، با در نظر گرفتن هر گونه ویژگی مرتبط با مشخصات دانش آموز است. خوشبختانه، راه حلی برای ساده کردن این کار و اطمینان از بازگشت آرام به دانشگاه برای دانشجویان شما وجود دارد.
 

کو آی کو اینجاست تا سال تحصیلی جدید را آسان تر کند!

 
تصور کنید پایانه‌هایی در محوطه دانشگاه شما نصب شده‌اند که به‌طور رایگان برای دانشجویان شما قابل دسترسی است و به آنها اجازه می‌دهد تا کارت شناسایی خود را در هر زمانی به طور ایمن چاپ کنند.
 
از طریق ماژول‌های شخصی‌سازی و چاپ کارت موجود در این پایانه‌ها، کارت‌های شناسایی دانشجویی را می‌توان به صورت خودکار و بدون دخالت یکی از کارکنان صادر کرد.
 

مزایای صدور کارت دانش آموزی سلف سرویس:

 

• تیم های اداری از یک کار وقت گیر و پر استرس و بدون ارزش افزوده واقعی رها می شوند.

 
دانش آموزان از خدمات بهبودیافته بهره مند می شوند—دیگر صف های طولانی برای جمع آوری کارت شناسایی خود نخواهید داشت. آنها می توانند کارت شناسایی خود را بدون رعایت ساعات کاری دفتر اداری، به راحتی چاپ کنند. با استفاده از یک شناسه ساده که می تواند به شکل کد QR، رمز عبور یا کد عددی باشد، دانش آموز توسط سیستم شناسایی شده و کارت به صورت امن صادر می شود.
 
• مدیریت دانشگاه/دانشکده کنترل کامل هزینه های مربوط به صدور کارت شناسایی را دارد. هزینه های پرسنل حذف شده است و صدور کاملاً داخلی به این معنی است که مؤسسه شما دیگر به یک ارائه دهنده خدمات خارجی و شرایط قیمت گذاری آنها وابسته نیست.
 
 
دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلف قبلاً تصمیم گرفته‌اند که پایانه‌های سلف‌سرویس را برای چاپ کارت‌های شناسایی دانشجویی خود در پردیس خود راه‌اندازی کنند. آنها برای پروژه های خود راه حل های Kiosk را از Evolis، سازنده چاپگر کارت، انتخاب کردند.
 
بازخورد کارکنان اداری و دانشجویان متفق القول است: با توجه به کاربران مختلف، مزایای سیستم شامل صرفه جویی در زمان، عملی بودن، امنیت و استقلال است.
 
شش دانشگاه برلین ترمینال هایی را برای بیش از 180000 صدور کارت دانش آموزی مستقر کرده اند. در مواجهه با افزایش تعداد دانشجویان و رکود و یا حتی کاهش منابع کارکنان، صدور کارت شناسایی در آغاز هر سال تحصیلی به دردسر واقعی تبدیل می شد. اجرای پایانه ها به این تنگنا پایان داده است. مدیریت این دانشگاه‌های برلین نیز از سیستم جدید برای افزودن قابلیت‌هایی به کارت‌های شناسایی دانشجویی استفاده کردند. کارت پردیس اکنون به عنوان کارت شناسایی دانشجویی، کارت کتابخانه، کیف پول الکترونیکی کافه تریا دانشگاه و کارت حمل و نقل عمل می کند.
 
دانشگاه بولونیا همچنین تصمیم گرفت چندین پایانه سلف سرویس را برای تسهیل ایجاد کارت شناسایی در پنج پردیس ایتالیایی خود نصب کند. مدیریت دانشگاه از انتخاب این پایانه ها دو هدف داشت: هدف اول پایان دادن به صف های پایان ناپذیری بود که در ابتدای هر سال تحصیلی در مقابل دفاتر اداری پنج پردیس آن ایجاد می شد. دوم رهایی کارکنان اداری از وظایف با ارزش افزوده اندک بود. تا به امروز، این پروژه که در سال 2019 راه اندازی شد، ماموریت دوگانه خود را انجام داده است.
 

چاپ کارت شناسایی دانش آموزی با پایانه های کیوسک نوآوری است که سال تحصیلی آینده شما را ساده می کند!

شما نیز مانند این دانشگاه ها می توانید از مزایای صدور کارت دانشجویی از طریق پایانه های اختصاصی بهره مند شوید. این روند بخشی از تلاش برای نوآوری و بهبود خدمات ارائه شده به دانش آموزان است.
 

با رفع پیچیدگی چاپ کارت شناسایی و صدور آن برای دانش آموزان، وقت کارکنان خود را آزاد می کنید.

 
علاوه بر این، به جمعیت دانش‌آموزی خود اجازه می‌دهید از انعطاف‌پذیری بیشتری بهره‌مند شوند، در حالی که فرآیند ایمن را تضمین می‌کنید. اگر دانش آموزان نتوانند فایل تکمیل شده (با نام خانوادگی، نام، عکس و غیره) را به مدیریت شما برگردانند، آزادی بیشتری برای ویرایش کارت شناسایی خود در شروع سال تحصیلی دارند. همچنین در صورت نیاز به چاپ مجدد (به دنبال از دست دادن) می توان آنها را در طول سال چاپ کرد

این سیستم همچنین دارای مزیت فراگیر بودن است زیرا به داشتن تجهیزات شخصی شخص ثالث (مانند تلفن هوشمند) وابسته نیست.

 
پایانه ها همچنین اجازه می دهند اطلاعات شخصی از طریق یک سیستم رمزگذاری به کارت های شناسایی اضافه شود. کارت‌های شناسایی دانشجویی در حال تبدیل شدن به چند منظوره هستند و دیگر تنها به یک تابع شناسایی محدود نمی‌شوند. خدمات دانشجویی مختلف اکنون از طریق کارت شناسایی کو آی کو قابل مدیریت است.
معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ...
ما را در سایت معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رزیتا cardcoico بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 17:37

چاپ کارت عضویت برای انجمن ها و باشگاه ها

 

با استفاده از کارت های عضویت چاپ شده با دوام، تمیز کردن آسان و ظاهر حرفه ای، تصویر باشگاه خود را تبلیغ کنید و از دسترسی ایمن به محل و تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید.

 

کارت پرداز را انتخاب کنید، یک راه حل مقرون به صرفه که همه چیز لازم را برای ساخت کارت های عضویت شخصی که تصویر باشگاه یا انجمن شما را منعکس می کند، دارد.

 

کارت های عضویت خود را با یک راه حل همه کاره بسازید

با کارت های عضویت شخصی سازی شده حس تعلق را تقویت کنید

در حین ثبت نام در باشگاه یا انجمن خود، تحویل کارت عضویت بیان رسمی عضویت یک فرد است. همچنین به انجمن گواهی می دهد که عضو موافقت می کند قوانین و مقرراتی را که در سازمان تنظیم شده است رعایت کند.

 

کارت های عضویت به لطف طراحی شخصی که لوگو و رنگ های شما را با هم ترکیب می کند، می توانند نقش مهمی در حمایت از حس تعلق اعضای شما داشته باشند. فرمت کارت پلاستیکی به شما این امکان را می دهد که ارزش های سازمان خود را به صورت رنگی و با پوششی با کیفیت بالا نمایش دهید. این به شما امکان می دهد به راحتی تصویر حرفه ای باشگاه یا انجمن خود را ارتقا دهید.

 

کارت عضویت باشگاه برای اطمینان از امنیت امکانات شما

شناسایی بصری اعضای خود با کارت های عضویت یک کار ساده برای سازمان شما است. شما می توانید تمام اطلاعات مهم در مورد اعضای خود را برای تسهیل شناسایی در هنگام ورود به محل شما یا شرکت در یک دوره یا رویداد نمایش دهید: نام، نام خانوادگی، تاریخ ثبت نام، عکس، فعالیت یا وضعیت انتخابی. یک بارکد یا یک کد QR مرتبط با شماره عضو را می توان مستقیماً از پایگاه داده  که با راهکارهای کارت پرداز ارائه شده است، اضافه کرد. این امر جعل کارت های عضویت شما را دشوار می کند و می توانید مطمئن باشید که فقط افراد مجاز به محل شما یا خدماتی که ارائه می دهید دسترسی دارند.

 

این کارت های عضویت برای انواع سازمان ها مناسب است: انجمن ها، باشگاه ها، سالن های ورزشی که دارای محل اختصاصی یا استفاده از امکانات عمومی هستند.

معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ...
ما را در سایت معرفی پرینتر و مواد مصرفی و خدمات چاپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رزیتا cardcoico بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 14:21